קורס השקעות בנדלן שיביא אתכם לגבהים חדשים בתחום

אם אתם מתעניינים בתחום הנדלן ורואים את עצמכם מתפרנסים ממנו ולא רק קונים דירת מגורים, קורס זה מיועד בשבילכם! כאן תלמדו כיצד למנף את הנדלן שלכם וכיצד להגיע לנכסים ראשונים בבעלות! כמו כן, תלמדו ליצור מינוף עתידי באמצעות הנדלן. קורס זה מכיל את כל המידע המעשי והשימושי שיסייע לכם להתמצא בעולם הנדלן הישראלי ולקחת בו חלק חשוב.

רכישת נכסים ראשונים

תוכלו ללמוד כיצד לזהות הזדמנויות ולרכוש נכסים הן למגורים והן להשקעה עתידית. אנו נלמד כיצד, ממצב של שכירות חודשית ללא דירה בבעלות, להגיע למצב של בעלות על מספר דירות. בקורס נלמד את כל מה שצריך לדעת על היתכנות למהלך שכזה, כיצד לשלם גם שכירות וגם משכנתא ועדיין להיות ברווח מהעבודה השכירה, מהשכירות ומכל מיני מהלכים קטנים שתלמדו לעשות בנדלן, כמו למשל עבודה שכירה כמחתימי תמ”א 38 בקרב דיירים וועדי בתים.

רכישת נכסים להשקעות

לאלו מכם שכעבר יש נכסים למגורים, ניתן ללמוד כיצד לרכוש דירות ובתים נוספים ואפילו מגרשים למטרות מינוף. הימצאותו של בית בבעלות מאפשרת לכם לעשות הרבה מאד עם הדירות שאתם מתכוונים לרכוש: אתם יכולים לשעבד אותו לבנק או את חלקו וגם לקחת משכנתא, כך שבחלק מהכסף תוכלו לממן את רכש הבית או הדירה החדשים ובחלקו האחר, לממן שיפוצים ושדרוגים שונים. נלמד מהם אזורי העדיפות הלאומית בהם שלב השיפוצים מזכה אתכם בסיוע ממשלתי בשיעור מסוים.

התמצאות כללית בתחום הנדלן הישראלי

אנו נלמד במסגרת קורס השקעות בנדלן כיצד לזהות האם נכס מסוים אכן שייך לבעלים שמצהיר עליו באמצעות בדיקת נסח הטאבו שלו. נלמד גם כיצד להתמודד מול בנקים במשא ומתן על משכנתאות ולזהות מתי אתם נחשפים לריבית בעלת שיעור מנופח שלא כדאי לקחת בו חלק. אנו נלמד כיצד באמצעות מהלכים יזמיים ניתן לגייס כסף נוסף שיקל במעט את ההחזר לבנקים. ניתן, במסגרת קורס יזמות נדלן, ללמוד החתמת תמ”א 38 ויצירת הזדמנויות למכירת נכסים, כולל דירות שמשועבדות כעת למשכנתא על ידי הבנק, ועוד לצאת ברווח מהעסקה. אם מתחשק לכם להתקדם באמת בתחום הנדלן, פנו אל קורס יזמות נדלן זה!

מעוניינים להתמקצע בעולם העסקים והנדל"ן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם