לימודי יזמות עסקית

קורס יועצים עסקיים

הקורס יכשיר אתכם לחשוב ולפעול כיועצים עסקיים מקצועיים ולהשתלב בשוק הישראלי כיועצים מובילים ומקצועיים, בעלי יכולת לחולל שינויים בליווי ארגונים.

 

קורס יזמות עסקית בני 50 ומעלה

הקורס יקנה ליזמים בני ה 50+ את הידע ההכרחי להקמת עסק מצליח, מתוך הבנה ליכולות האישיות והניסיון מחד לעומת המגבלות הפיננסיות והשאיפה למזעור סיכונים של אוכלוסיה זו.

קורס יזמות עסקית מורחב

הקורס יכשיר אתכם ליזמים עסקיים מהשורה הראשונה והמובילה. בקורס תלמדו על כל שלבי היזמות החל משלב הרעיון. גיבוש התכנית העסקית, עיצוב והקמת העסק, כיצד למצוא מימון לעסק, כיצד לאזן אותו בצורה הנכונה וכיצד להרוויח.

קורס יזמות עסקית בסיסי

בקורס נתמקד בהיבטים של הקמת, מימון ותפעול עסק. תכנית הלימודים הייחודית מכשירה את הלומדים בה בתחומים הפיננסיים והשיווקים של הקמת וניהול עסק על ידי טובי המרצים.

ספרים הכלולים בתכנית

למה ללמוד יזמות עסקית

אם אתם מתעוררים כל בוקר עם שצף של רעיונות ותוכניות לשנות את העולם, חולמים בלילה על סטארטאפ משלכם ועל קריירה עסק משגשג ומצליח – הגעתם למקום הנכון – בית הספר ליזמות עסקית.
 

קורס יזמות עסקית של בית הספר ליזמות עסקית הוא כל מה שיזמים לעתיד כמוכם צריכים. אנחנו מציעים לכם את המסגרת המושלמת – בכיתת הלימודים ;בתכנית לימודים מעמיקה ומעניינת בה תלמדו את כל העקרונות והגישות ליזמות עסקי מוצלחת ואשר מועברת על ידי המרצים הטובים ביותר בשוק שיספקו לכם את הניסיון והידע מהעולם האמיתי, ומחוצה לה; אנחנו נלווה אתכם, נדריך, נייעץ ונעזור לכם ביצירת הקשרים אשר נחוצים לכם להצליח.

מה זה בכלל יזמות עסקית? פיטר דרוקר (אבי תורת הניהול המודרנית) הגדיר יזמות עסקית כך: יישום של תהליכים, רעיונות ומוצרים תוך חיפוש מכוון אחר שינויים וניתוח שיטתי של הזדמנויות המאפשרות להכניס חידוש. איתור ובדיקה של תנאי השוק והיערכות למתן פתרונות בזמן הנכון, במקום הנכון ובמחיר הנכון.

קורס יזמות עסקית מיועד לכל אחד שמעוניין לשפר את מצבו הכלכלי באמצעות יזמות עסקית,גם אם הוא שכיר ורוצה להמשיך ולהשאר שכיר. לאנשים רבים שאנחנו מכירים יש הרבה רעיונות בראש – רעיון למוצר חדשני, לעסק או לחברה שיקימו ותעזור להם להכניס יותר כסף הביתה. ברוב המקרים הרעיונות הללו – שיכולים להיות שווים הרבה יישארו בגדר רעיון וחלום מאחר והם אינם יודעים לתרגם אותם לכדי עסק משגשג.

 

לאותם אנשים קורס יזמות עסקית יפתח צוהר להגשים את החלומות שלהם. על ידי הקנייה של הכלים הנכונים ועל ידי ליווי צמוד ודחיפה שלנו – החלום יהפוך למציאות.

• הצורך ביצירת הכנסה חדשה או הכנסה נוספת

• חוסר אפשרות למציאת תעסוקה כשכיר

• אפשרות לקבלת תמורה גבוהה יותר מאשר כשכיר

• חוסר בסביבת עבודה מתאימה ליזם

• חוסר בגמישות שעות העבודה במקומות עבודה אחרים

• העדר רצון לעבוד במסגרות ארגוניות פורמאליות

• פיתוח פטנט או מדגם רשום והצורך למיזם

• הזדמנות עסקית המוצעת לאדם פרטי

YZM- בית ספר יישומי, בעל ניסיון של 30 שנה המלמד יזמים כיצד לנהל נכון את העסק, מתוך ראייה כי עסק מצליח לא יכול להתקיים רק בזכות רעיון טוב. בית הספר אינו נפרד מהתלמידים וממשיך ללוות את היזמים גם לאחר הלימודים. בעזרתנו היזמים יוכלו לעמוד על הרגליים לבד ולהתמודד עם הבעיות והחששות שמלווים כל יזם.

Scroll to Top

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם