לימודי יזמות מזון

קורס יזמות להקמת בתי קפה וקונדיטוריות

הקורס מיועד ליזמים המעוניינים להקים קפה/קונדיטוריה, ומעניק ליזמים מגוון רחב של כלים הנדרשים להצלחה.

קורס יזמות להקמת ברים

הקורס מיועד ליזמים המעוניינים להקים בר, ומעניק ליזמים מגוון רחב של כלים הנדרשים להקמת בר מצליח.

קורס יזמות להקמת מסעדות

הקורס מיועד ליזמים המעוניינים להקים מסעדה, ומעניק ליזמים מגוון רחב של כלים הנדרשים להקמת מסעדה מצליחה.

ספרים הכלולים בתכנית

למה ללמוד יזמות מזון ומסעדנות

לאנשים רבים הקמת עסק בתחום המזון, בין אם זו מסעדה, בית קפה או בר, נחשבת בגין הגשמה של חלום. תחום יזמות המזון, על מגוון הנישות השונות בו, הינו בין תחומי הפעילות המורכבים ביותר לניהול עסקי, הן בשל העובדה שזהו תחום תחרותי ומשתנה, הן בגלל הצורך לעבוד עם אנשים, הן בגלל האמוציות והרגשות הנלווים להקמת עסק שכזה והן בגלל ההשקעות הגבוהות הנדרשות להקמתו.

תהליך נכון של הקמת עסק מזון משפיע רבות על הסיכוי של העסק להצליח. איך לעמוד בדרישות משרד הבריאות, איך לעמוד ולהתנהל מול מספר רב של ספקים ובעלי מקצוע, ואיך לנהל תקציב כספי גבוה.

קורס יזמות מזון של בית הספר ליזמות עסקית יקנה לכם ידע, דגשים וכלים אפקטיביים להקמה וניהול נכון של עסק מזון – בין אם זו הקמת מסעדה, בר, בית קפה או קונדיטוריה.

תחום המסעדנות, לפחות לרוב אלו שנכנסים אליו הוא תחום של הגשמת חלומות ולכן זהו תחום אמוציונלי, רגיש ונשלט על ידי דחפים ואגו. בין אם אתה יצירתי ואוהב לבשל ובין אם את מקבלת מחמאות אין סופיות על המאפים שלך – סביר להניח שהכישרון והידע שלכם לא מספיקים לפתוח בכדי לפתוח מסעדה מוצלחת ורווחית. למול הרומנטיקה של הבישול וההגשמה עצמית עומדת מציאות יומיומית טובענית שכוללת, בין היתר, ההתנהלות מול העיריה, ענייני ארנונה, ניהול ספקים, ניהול עובדים, שיווק ומיתוג ועוד המון דברים. הקמה נכונה של עסק מזון משפיעה על גובה ההשקעה ויכולה לחסוך כסף רב. לעומת זאת, תהליך הקמה לא נכון יכול להיות הגורם המרכזי לסגירה מהירה של עסק מזון.

לימודים באחד מהמסלולים של יזמות מזון ייתנו ללומדים בהם את הכלים להבין את הדרכים היעילות ביותר להקים מסעדה, בית קפה או פאב. כמו-גם לדאוג שהמיזם לא יקרוס בגלל חוסר ידע מספיק בתחום.

קורס יזמות מזון מיועד לאנשים שמעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום ענף המזון – מסעדה, בר, בית קפה, קונדיטוריה, קייטרינג וכדומה. בין אם אתה יזם המעוניין להקים ולנהל עסק, זכיין חדש ברשת מצליחה או סתם אדם בעל תשוקה לבישול שרוצה להפיץ את הבשורה שלו לאנשים.

בקורס נלמדות הדרכים והצרכים החיוניים לשם השגת רישוי עסקי מזון והדרך לקבלת אישורים לעסק ודורשים הרשאות מצד גורמים כמו משרד הבריאות ומכבי האש, סוגי הציוד במטבח כמו שימוש ואחזקה תקינים, מערך הניקיון בעסק, תחזוקת מחסן ומלאים, כמו גם תכנון נכון של הציוד והסחורה. הקורס מקנה ליזמים את הידע הנדרש בתחומים של עלויות המזון והמשקאות, ניהול המטבח וצוות העובדים, ניהול מלאי, תמחור, מחשוב ובניית תפריטים שיימשכו סועדים.

YZM- בית ספר יישומי, בעל ניסיון של 30 שנה המלמד יזמים כיצד לנהל נכון את העסק, מתוך ראייה כי עסק מצליח לא יכול להתקיים רק בזכות רעיון טוב. בית הספר אינו נפרד מהתלמידים וממשיך ללוות את היזמים גם לאחר הלימודים. בעזרתנו היזמים יוכלו לעמוד על הרגליים לבד ולהתמודד עם הבעיות והחששות שמלווים כל יזם.

Scroll to Top

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם