לימודי יזמות נדל"ן

קורס השקעות בנדל"ן ב

קורס ההמשך של השקעות בנדל”ן א, המעניק סקירת אפשרויות רחבה להשקעות נדל”ן בארץ ובחו”ל כולל פרויקטים בתחום תמ”א 38 ופינוי בינוי.

 

קורס השקעות בנדל"ן א

מי שמעוניינים לבצע השקעות בנדל”ן תוך סקירת אפשרויות השקעה בסיסיות ובחינת הכדאיות הכלכלית של כל השקעה.

קורס יסודות הנדלן

מי שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום הנדל”ן או לרכוש ידע בסיסי לקראת פעילות נדל”ן עתידית.

קורס מימון ומיסוי השקעות נדל"ן

בקורס תחשפו לכל היבטי ההשקעות בנדל”ן כפי שהם באים לידי ביטוי היום בשוק ותקבלו ליווי אישי עלי ידי כלכלן בהכנת פרויקט גמר להשקעה ממשית בנדל”ן.

 

קורס תמ"א 38 מתקדם

בקורס תרכשו כלים מעשיים ליזום תכנון וביצוע במסגרת תמ”א 38 על היבטיה ומורכבותה. כמו כן הקניית כלים לניתוח ולבחינת כדאיות כלכלית של פרויקטים במסגרת תמ”א ופינוי בינוי.

 

קורס יזמות נדל"ן מורחב

הקורס המקיף ביותר כיום ליזמות והשקעות בנדל”ן, בקורס תוכשרו ברכישת ושיפוץ דירה, ןייזום פרויקטי נדל”ן. הקורס כולל יישום מעשי וכן פרויקט גמר.

קורס יזמות נדל"ן בסיסי

בקורס תחשפו לכל היבטי ההשקעות בנדל”ן כפי שהם באים לידי ביטוי היום בשוק ותקבלו ליווי אישי עלי ידי כלכלן בהכנת פרויקט גמר להשקעה ממשית בנדל”ן.

 

ספרים הכלולים בתכנית

למה ללמוד יזמות נדל"ן

עולם תעשיית הנדל”ן הופך עם השנים לגדול יותר, גלובלי יותר וממוסד יותר, אך ביסודו זהו עולם שבו יזמים מוכשרים יכולים לבנות עסקים גדולים ולהרוויח הון עצום. מה ההבדל בין הצלחה לכישלון? אילו משאבים ואסטרטגיות יכולים לשפר את הסיכויים להצלחה עבור היזם בעולם הנדל”ן?

בית ספר ליזמות עסקית מציע לכם מגוון קורסים רחב בתחום הנדל”ן שיקנו לכם את כל הכלים שתצטרכו כדי להצליח. באמצעות שילוב של ניתוח אירועים, התלמידים יהיו חשופים למיומנויות האישיות, לאתגרים הארגוניים, המבנים הפיננסיים וגורמי השוק הקובעים את הצלחה או כישלון של עסקי הנדל”ן.

יזם נדל”ן או משקיע נדל”ן הוא מישהו שהשקיע, הן בצורה פאסיבית והן בצורה פעילה בתחום הנדל”ן. משקיע פעיל לדוגמא הוא אדם שרכש נכס, ביצע בו תיקונים ו / או שיפורים ולאחר מכן מכר אותו למטרות רווח. משקיע פסיבי לדוגמא הוא אחד לשכור חברת נדל”ן כדי למצוא ולנהל נכס להשקעה עבורו.

קורס יזמות נדל”ן מיועד לכל אחד ואחד מכם שרוצים לייצר הכנסה נוספת, להגדיל את ההון העצמי שלהם ולהגיע לחירות כלכלית. עולם הנדל”ן הינו עולם עמוק ומגוון וזה מכיל בתוכו אין ספור סוגים של עסקאות ברמות סיכון שונות.

קורס יזמות נדל”ן יעניק למשתתפים בו את כל הידע התיאורטי הקיים בענף זה וכך לאפשר לעצמם לבחור את סוג ההשקעה המתאימה להם – בין אם על ידי יזמות נדל”ן סולידיות ובין אם בעסקאות מורכבות עם מינוף גבוה ומשתנים רבים.

יזמים רבים בוחרים להשקיע בתחום הנדל”ן מכמה סיבות

שוק הנדל”ן הינו שוק יחסית יציב. רוב הזמן אין בשוק זה שינויים דרמטיים שמשפיעים על אחוזי התשואה של המשקיעים. יחד עם זאת חובה לציין שכמו כל שוק תמיד יש מקרים מיוחדים – כמו מה שקרה בארה”ב בשנת 2006 – כאשר בועת הנדל”ן התפוצצה.

תשואה גבוהה – אחוז התשואה הצפוי על השקעת נדל”ן הוא גבוה יותר מהשקעות מקבילות לו, בטח כאשר מדובר בסוג השקעות סולידיות. כיום שרוב תכניות החיסכון השונות נותנות לכם ריבית בשיעור השואף ל-0, השקעה בנכס יכולה להניב לכם תשואה של למעלה מ 8%.

שוק הנדל”ן גלובלי ישנם אינספור הזדמנויות ורק צריך לדעת היכן לחפש.

השקעה בנדל”ן היא עבודה יחסית קלה ובטוחה. מרגע שהשקעתם בנדל”ן כל מה שצריך לעשות זה למצוא את השוכר הנכון, לתקן תקלות קטנות שצצות וזהו. בהשקעה במניות בבורסה לדוגמא, אתם כל הזמן צריכים להיות עם היד על הדופק לוודא כל הזמן שהכל תקין, למכור שהן יורדות, לזהות הזדמנויות ולקנות לפני שהן עולות.

YZM- בית ספר יישומי, בעל ניסיון של 30 שנה המלמד יזמים כיצד לנהל נכון את העסק, מתוך ראייה כי עסק מצליח לא יכול להתקיים רק בזכות רעיון טוב. בית הספר אינו נפרד מהתלמידים וממשיך ללוות את היזמים גם לאחר הלימודים. בעזרתנו היזמים יוכלו לעמוד על הרגליים לבד ולהתמודד עם הבעיות והחששות שמלווים כל יזם.

Scroll to Top

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם