קורס השקעות בנדלן שייקח אתכם למעלה הבאה כעצמאיים בתחום

מהו קורס השקעות בנדלן ומדוע הוא מאד חשוב לעתידכם גם אם אינכם מעוניינים לעסוק בתחום? מדוע אם אתם עוסקים בתחום הכי כדאי לכם להתפתח אצלנו? קורס השקעות בנדלן הוא קורס זיהוי הזדמנויות, בראש ובראשונה. בישראל הנדלן הוא היקר ביותר בעולם לא רק מבחינת כמות הכסף שנדרשת, אלא גם בשל יכולת ההשגה של האזרח. אנחנו המדינה היחידה בעולם בה נדרשות יותר ממאה וחמישים משכורות כדי לרכוש דירה אחת. קורס השקעות בנדלן יסייע לכם לפרוץ את כללי התזרים וללמוד כיצד ניתן להשיג דירה ראשונה על אף התנאים הקשים. לימוד זה קשור ללימוד המתקדם יותר של קורס יזמות נדלן למי שמעוניין לעשות ייזום נדלן עם נכסים קיימים. שניהם עוסקים ביזמות ובדרך להתרחב נדלנית באמצעותה.

השגת דירה ראשונה למחוסרי דיור

הדרכים לעשות זאת רבות. המוכרת מכולן היא כמובן לעבוד ולחסוך, אבל נשאלת השאלה במה לעבוד? אם באתם ללמוד קורס השקעות בנדלן, קיימים מקומות עבודה שקשורים לתחום ומשלמים סכומים גבוהים אף יותר מאלו שמשולמים בהייטק. כל מי שעובד שם רק צריך תכונה אחת: תשוקה לנדלן ודרייב מכירתי ושיווקי מטורף. אנו נלמד אתכם כיצד לדבר עם ועדי בתים וקבוצות דיירים בבניינים על הסדרת התחדשות עירונית למטרות בנייה מחודשת של הבניין. במסגרת קורס השקעות בנדלן תלמדו כמה מתנגדים מותר שיהיו, כיצד לגייס רוב וכיצד, במסגרת נפח האוכלוסייה שכבר השגתם חתימות ממנה, תוכלו לרתום אותם שישכנעו את המתנגדים להשלים את מצבת החתימות הנדרשת. מחוסרי דיור שעבדו כמחתימי התחדשות עירונית הצליחו, במקרים רבים, להגיע לדירה ראשונה משלהם.

ייזום נדלן, זיהוי הזדמנויות

קורס יזמות נדלן ילמד אתכם כיצד למצוא את ההזדמנויות דווקא במקומות שהן ממש לא צפויות. להגיד “אני אקנה דירה בתל אביב גם אם ייווצר לי חור בכיס, העיקר שתהיה” זו לא הזדמנות אבל זו יכולה להיות עסקת נדלן מניב אם זו דירה שנייה: מקור הכנסה נוסף למשכורת מעיר יציבה שתמיד יאיישו אותה שוכרים ושוכרות. זיהוי הזדמנויות מכוון לכך שתזהו איפה כדאי לרכוש נדלן כדי להרוויח ממכירתו. זה קורה היכן שישנה תשואה גבוהה. בישראל פריסת התשואות היא כ- 3% בתל אביב ובאזור ו- 6% בערי הפריפריה ובמושבי ספר מרוחקים. זה לא אומר שכל מקום ישוב כזה הוא הזדמנות. בדיוק בשביל זה צריך ללמוד קורס השקעות בנדלן.

מעוניינים להתמקצע בעולם העסקים והנדל"ן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Scroll to Top

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם