סילבוס יועצים עסקיים

 

 

רוצים ללמוד מקצוע מבוקש? מחפשים הכנסה יציבה? יש לכם נפש יזמית אבל אין לכם את ההון להשקיע? הגעתם למקום הנכון

קורס יועצים עסקיים של בית הספר ליזמות עסקית הוקם במטרה להכשיר וללמד את הלומדים בו בידע מקצועי, מעמיק ואיכותי על עולם העסקים במטרה לאפשר לבוגרי הקורס ללוות עסקים ולהוביל אותם להצלחה עסקית.

 

הקורס יקנה לתלמידים הלומדים בו יֶדע רחב בכל תחומי העולם העסקי שיאפשרו להם לנתח ולאבחן סיטואציות שונות בעסקים בכדי לשפר את ביצועיו. הלימודים יהיו במגוון תחומים – פיננסיים, שיווק, אימון עסקי ואישי ועד לניהול עובדים.

מטרות הקורס ליועצים עסקיים

לספק כלים מעשיים ומקצועיים ולהכשיר את הלומדים בו לחשוב ולפעול כיועצים עסקיים מקצועיים ולהשתלב בשוק הישראלי כיועצים מובילים ומקצועיים, בעלי יכולת לחולל שינויים בליווי ארגונים. בוגרי קורסים לייעוץ עסקי יוצאים לשוק העבודה עם ערך מוסף וידע חיוני, ויכולים לשמש כמומחים וכיועצים מקצועיים בתחומי השיווק, התמחור, הניהול הפיננסי, הדוברות ויחסי הציבור, המימון וכוח האדם. כמו כן הם יכולים להוביל תהליכי אימון אישי לאנשי עסקים מתחילים, לשמש מנטורים לבעלי עסקים קיימים, שרוצים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא, להעביר סדנאות ולהנחות קבוצות יזמים.

נושאי הלימוד בקורס יועצים עסקיים:

• יזמות עסקית – שלבי הקמת עסק, רשויות מס וניהול חשבונות.
• בניית תכנית עסקית ותחזיות פיננסיות – – תכנון מודל עסקי וניהול סיכונים.
• ניהול וייעוץ פיננסי – תקציב עסקי, תזרים, תמחור, חשבונאות, מכרזים.
• גיוס אשראי לעסקים – מקורות מימון, תכנית למשקיעים, הלוואות בערבות מדינה.
• שיווק, מכירות ופרסום
• אבחון עסקי – מיפוי העסק, היתכנות כלכלית, מודלים לאבחון.
• תהליכי אימון לעסקים – כלים להעצמה אישית ועסקית.
• עולם הניהול – מיון, גיוס וניהול עובדים.
• היבטים משפטיים – מיסוי, דיני עבודה, דיני עסקים ורגולציה.

בוגרי הקורס יקבלו תעודה חתומה על ידי בית הספר ליזמות עסקית 

 

למי מיועד הקורס?

 הקורס מיועד לכל המעוניין לעסוק בייעוץ עסקי כמקצוע, וללמוד להטמיע בעסקים את יסודות הניהול הנכון לעסק, כדי להגיע הצלחה עסקית וכלכלית . או למעוניינים להשתפר ולהתמקצע ביכולת הניהול הפיננסי בעסק הפרטי שלהם. הקורס מומלץ לבעלי עיסוקים משלימים, כגון מאמנים, יועצים פיננסיים, יועצי משכנתאות, יועצים לכלכלת המשפחה, יועצי שיווק ומכירות, ורואי חשבון.

הקורס מתאים גם כהעשרה מקצועית לשכירים בתפקידי ניהול בכיר, וגם כקריירה שנייה/שלישית למנהלים בכירים, אנשי היי-טק, מנהלי משאבי אנוש ועוד.

תלמידי הקורס ירכשו כלים מעשיים ומתקדמים להבנת העולם העסקי והשיווקי, כך שיוכלו להשתלב בשוק העבודה כיועצים עסקיים וכמנהלים המתמחים בעסקים קטנים-בינוניים.

 

למה ללמוד ייעוץ עסקי

רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים במשק הישראלי לא מכירים את עולם היזמות והעסקים לעומק. אנשים אלו פותחים את העסק מתוך אמונה שיש להם את ה-X פקטור, מתוך חלום ולעיתים מתוך תחושה של שליחות. עסקים רבים נפתחים מבלי להבין את הקושי הצפוי להם, מבלי שתהיה להם תכנית עסקית ראויה או תכנית שיווקית. לכן, כאשר מגיע לפתח העסק שלהם קושי אמיתי – הם לא יודעים מה לעשות. כתוצאה מכך – אחד מכל שלוש עסקים שנפתחו יסגרו את שעריהם תוך 5 שנים ורק אחוז מועט ישרוד מעבר לכך.

 

מציאות זאת יצרה ביקוש ליד מקצועית ומכוונת, כזאת שתדריך אותם ותוביל אותם להצלחה עסקית – ייעוץ עסקי. היועץ העסקי הוא זה שרואה את מגוון המשתנים הקשורים בעסק ובשוק – הוא תפקידו לזהות את נקודות הכשל והחולשה של העסק והוא זה שתפקידו לכוון ולדחוף את העסק להצלחה.

ליועץ העסקי ידע והכשרה לא רק ממגוון תחומים הקשורים בעולם העסקים גרידא, אלא גם מעולם האימון העסקי והאישי – שהפכו זה מכבר לכלי ייעוצי ומקצועי לקבלת תוצאות מהירות ועמוקות בעולם העסקים.

על בית הספר

בית ספר יישומי, בעל ניסיון של 30 שנה המלמד יזמים כיצד לנהל נכון את העסק, מתוך ראייה כי עסק מצליח לא יכול להתקיים רק בזכות רעיון טוב. בית הספר אינו נפרד מהתלמידים וממשיך ללוות את היזמים גם לאחר הלימודים. בעזרתנו היזמים יוכלו לעמוד על הרגליים לבד ולהתמודד עם הבעיות והחששות שמלווים כל יזם.

מתקשים להחליט? זקוקים לעזרה? פנו אלינו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות.

 

 
Scroll to Top

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם